Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2022 17:59 - СТАВА СТРАШНО! КАКВО НИ ОЧАКВА..та ние сами се навряхме в чужда война?!
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 08.05.2022 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някъде прочетох,че Путин е изпреварил с военни действия НАТО В ЛИЦЕТО НА САЩ И УКРАЙНА-те са били решени да нападнат РУСИЯ-Да, нато ,Сащ и Украйна да нападнат Русия, Европа е била в процес на принуда и затова са се забавили, но Путин с часове ги изпреварил затова янките са му  бясни!

 

ИМАТ НИ ЗА БЕЛИ МИШКИ -ИГРАЯТ СИ С НАРОДА БЪЛГАРСКИ И ДЕЦАТА МУ, НЕ СМЕ КАТО СЪРБИТЕ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ
  ЗА Продажни души, страхливи, без чест и гордост ,дупедавци и гъзоугодници....за такива ни имат

https://www.youtube.com/watch?v=GmoiQiiUncw

ПРОСТО КАЗАНО ЗА НИЩОЖЕСТВА
КОИТО ТЪРПЯТ КАК ИМ ИЗНАСЯТ РОДИНАТА ,ЗАСЕЛВАТ Я И ГОНЯТ ДЕЦАТА ИМ НАВЪН

https://www.youtube.com/watch?v=BzK6-6mF9zI

ЕЙ,СТАВА СТРАШНО!


https://www.youtube.com/watch?v=Yo_CL-gef0M

С КАКВО ДРАЗНИМ НЕКАДЪРНИЦИТЕ?

https://www.youtube.com/watch?v=nYSKndiv3hA

Иван Спирдонов: Очакват ни много тъмни времена, ако привържениците на многополюсния свят загубят

Сънувах страшен сън-моите сънища винаги показват.ВИНАГИ.

БИЛАТА май беше и в нея пред нея голяма 6редова опашка за храна
навън пред нея с черни чували с нещо пълни седнали негри ,матови ,араби...кръстосали крака и чакат...какво ли?
Аз не влезнах вътре ,нито на опашка се наредих поех встрани по кален земен път ДАЛЕЧЕ ОТ ВСИЧКО ТОВА

После ми изчезна портфейла и тези които ме пенсионираха -това училище ми казаха че съм обрана,аз просто не се усетих и пак поех нанякъде далече от тях ,от всички


.И .....Какво ги очаква националните предатели на България ?!Правителството клекна на САЩ за Украйна...да не забравяме,че всъщност войната води САЩ с РУСИЯ,не на територията на САЩ,което е пълна отврат!










Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2498845
Постинги: 2858
Коментари: 1224
Гласове: 14525
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930