Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2020 18:44 - ПОКАЗВАМ, ДОКАЗВАМ, ДА СЕ БОРЯ НЕ СЕ ОТКАЗВАМ!
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
NewRedDragon  146, ЗАЩО ЛИ СТЕ СЕ ЛЕПНАЛ ЗА МЕН, анонимен, знам защо се криеш!?
Така им е  най-лесно да се крият по сайтовете

АНОНИМЕН  В ДРУГ САЙТ, НО И ТУК Е ПЪЛНО С ТАКИВА

А ТОЗИ-ТАЗИ  МОЖЕ ДА Е ТОЧНО ОТ ТУК!

ПО ПРИНЦИП ЕДНИ И СЪЩИ КРЪСТОСВАТ

ИНТЕРНЕТА С ИНТРИГИ И СЕ РАЗВЛИЧАТ , КАТО ПАРАДИРАТ ТЕХНИЧЕСКИ

КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ, НЕ СА САМО ПРОГРАМИСТИ!

NewRedDragon  146

публикувано преди 3 часа

 
  •  

Съвсем даде фира image .....

 

ЗНАЕТЕ ЛИ,ЧЕ НИКОЙ НЕ ВИ Е КАЗАЛ В ПРАВ ТЕКСТ  ,НО АЗ ЩЕ ВИ ГО КАЖА!

БЕЗ ОБИДИ,ЗАЩОТО МЕ ПРОВОКИРАТЕ,САМО ВИЕ ИМАТЕ ПРАВО ДА МЕ ОБИЖДАТЕ ТУК ,ЯСНО ЗАЩО...

 

ДАЛИ СТЕ "ШИШМАН" ОТ ОНЗИ САЙТ ,КЪДЕТО НЕ ВИ СВЪРТА ВЕЧЕ БЕЗ МЕНЕ ИЛИ СТЕ  ФЕЙК НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА,

 НО ЗАЩО ЛИ АЗ ВИ ИНТЕРЕСУВАМ!?

ЗАЩОТО СЪМ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ВАС И В ЧАТ С МЕНЕ ИСКАТЕ ДА СЕ ПОКАЖЕТЕ ДОРИ КАТО ФЕЙК! СРАМ!

НО ЯВНО НЯМАТЕ ...

ДРАСКАЙТЕ СИ ,КОЙ ВИ СЛУША МИ КАЖЕТЕ....?

 

М........

....И!

 

ТОВА Е ТО -ЗА ЕДНИ МОЖЕ ЗА ДРУГИ НЕ-БОЙКОВА ПОЛИТИКА.
Така може да се държи само Гербер  с дама.

 

 

A Точно преди три часа под пост мой са пуснати обиди по мене , точно тогава Копукова е пуснала ,качила своя пост и времето съвпада,което означава ,че тя има фейкове , И ТУК!

НЯМАМ ДУМИ. Каква наглост!

ПОНЯКОГА

Entry posted by Росица Копукова in ПОЕЗИЯ · преди 3 часа

9 прегледа

  Сподели              

А.Х.Т.  -  МАНИПУЛИРАТ СЕ И ДВАТА МИ БЛОГА, А ОТ КОЙ АДМИН ЗНАЕ!

 

ПОВТАРЯМ, МАНИПУЛИРАТ СЕ БЛОГОВЕТЕ МИ, ПРИ КЛИПОВЕТЕ Е ПО-ПОНОСИМО!

ВСЕКИ МОЙ НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛ С КОМПЮТЪРНИ УМЕНИЯ СИ ВЛИЗА И СИ ДРАСКА, И СИ ПРАВИ КАКВОТО ИСКА В ПРОФИЛИТЕ МИ! ТОВА Е ВАНДАЛЩИНА!

 На някой му пречат моите МНОГО ПОСТОВЕ, това е работата ,нали?

ПОВТАРЯМ И ЗА ГЛУХИТЕ ,ЧЕ МОИ ПОСТОВЕ СЕ ТРИЯТ , ЗАМЕСТВАТ,ПОВТАРЯТ........ИЗОБЩО БЛОГА МИ СЕ МАНИПУЛИРА!




ТОВА ГО ИМА И ТУК В БЛОГБЕГЕ!
Хората са същите,крият се ,анонимни  и с фейкове
и тролове в различните сайтове.

Няма как да повтарям мои постове освен ако не съм установила че са изтрити, та за клиповете се налага да ги качвам в мои профили, че не ги приемате повторно.

АМА ВИЕ НАИСТИНА НЕ ЗНАЕТЕ КОЛКО МНОГО СТИХОВЕ И РАЗКАЗИ ИМАМ 

И КОЛКО ОЩЕ НЕ СЪМ ПУСНАЛА, Я СЕ СВЕСТЕТЕ, СЪБУДЕТЕ! ЗАЩО МИ Е ПРИТРЯБВАЛО ДА ГИ ПОВТАРЯМ,НО НА НЯКОИ ИМ ПРЕЧИ, ЧЕ СА МНОГО, Е, ЗНАМ ГИ ТЕЗИ НЯКОИ.

 

ЗАПИСВАМ СИ И ВИЖДАМ ,ЗНАМ КОЕ КОЛКО ПЪТИ КАЧВАМ И КОЕ ИЗЧЕЗВА

АКО ИМА ПРОБЛЕМ, ЧЕ ЗАДРЪСТВАМ САЙТА ,НАЛИ ТОВА Е БЛОГ МОЙ НЕ Е ВЪВ ФОРУМА, А?

А ОБИДИТЕ ПО МЕНЕ ОТ РАЗНИ ТРОЛОВЕ И ФЕЙКОВЕ, А?

      Няма да си трия постовете заради коментарите Ви под тях-обидни и неприлични,лъжливи!   А другото е ...аман от тролове и фейкове , та и тук!

Няколкото ...укротете се, не сека напразно,
не се изтъпявам за този дето духа!
Друг е въпросът ,че съм много заета...

но да се боря и доказвам истината винаги имам време!


image  
Д...благодаря за снимката!


https://www.youtube.com/watch?v=JRQZMr2_rJI

sekirata Zashto me mraziat nekadurni?!


https://www.youtube.com/watch?v=-IxN09zX7ho

sekirata Obrushtenie kum internet potrebitelite

https://www.youtube.com/watch?v=tQe2mM52Mkg

sekirata V interneta sred gladni praseta








Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2483918
Постинги: 2857
Коментари: 1224
Гласове: 14513
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930